2016. június 16., csütörtök

Full of surprises

Sok embert fog sokkolni a bejelentésem: megint au pairnek szegődtem... 

Svédország után lehúztam egy évet egy otthoni egyetemen, ami szuper volt, de úgy tűnik az egyetemi élet mégse biztosít elég izgalmat a kis lelkemnek. Ez miatt nyáron (szeptember végéig) úgy döntöttem újra világot akarok látni.
Szóval a móka kedvéért megint Angliába jöttem. Ugyan nézelődtem mindenfele, ahol olyan nyelven beszélnek, amihez hozzá tudok szólni, de az álomfelkérés angol családtól érkezett. A hindu, zsidó, muszlim családjaim után keresztény nagyonangolokhoz jöttem. Fő a változatosság.
Az izgalmakkal teli ideút után nem messze Londontól egy kisvárosban New Alresfordban, telepedtem le velük, már egy napja. Egyenlőre minden jól alakul, fiatal szülők, két csöppség (lány 2 éves, fiú 7 hónapos), egy kutya, régies felújított parasztház nagy kerttel, hostanyu itthon van gyesen. Én saját kis házikóban lakok, külön a többiektől és már van egy barátom, egy spanyol au pair, aki családtag valakijének a gyerekére vigyáz...

                  Szóval egyenlőre minden rendben, majd írok a fejleményekről! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése