2016. július 19., kedd

Stay alive...

Jelentem: megérkezett a nyár Angliába! Míg ti otthon a jégesőtől szenvedtek, mi a 30(!) fokos hőségben próbáljuk túlélni a hétköznapokat. Szegény angolok ehhez nincsenek hozzászokva...


A munka az megy tovább, de sajnos még mindig nem találtam kifogásolhatót a hostcsaládommal kapcsolatban. Még mindig olyan normálisak... És mivel ők nagyon kedvesek hozzám, kötelességemnek érzem, hogy én is a legtöbbet adjam nekik. Így 5 hét se kellett ahhoz, hogy az Év Au pair-e címet megkapjam tőlük... A babákat is rám merik már hagyni egész napokra. Nem hencegésből, de már többször is életben maradtak, amíg én voltam velük... Meg hát persze imádjuk egymást, Boyboy-al már bestie-k vagyunk.


Itt lakunk

Minden percét élvezem az angliai nyaramnak, szerencsére még a nagyja hátravan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése